W nieco ponad 10-tysięcznym Trzebiatowie na Pomorzu Zachodnim w poniedziałek, 18 kwietnia, sieć Netto otworzyła swój 216 sklep w Polsce. Czytaj więcej »
W nieco ponad 10-tysięcznym Trzebiatowie na Pomorzu Zachodnim w poniedziałek, 18 kwietnia, sieć Netto otworzyła swój 216 sklep w Polsce. Czytaj więcej »
Aż 279 tysięcy mieszkańców Radomia i okolic odwiedziło Galerię Słoneczną podczas dni otwarcia, które trwały od 6 do 10 kwietnia. W tym czasie na klientów czekały promocje i atrakcyjne rabaty, a także bogaty program artystyczny. Czytaj więcej »
Od godziny 8 w poniedziałek, 18 kwietnia, mieszkańcy wielkopolskich Wronek mogą robić zakupy w nowym sklepie Netto, jaki powstał przy ul. Mickiewicza 13. To już 217 market sieci w Polsce. Czytaj więcej »
14 kwietnia przy osiedlu Łużyckim w Świebodzinie został ponowne otwarty supermarket Intermarché. Placówka wznowiła swoją działalność po kilku latach przerwy w funkcjonowaniu. Jest to 163 sklep sieci w Polsce. Czytaj więcej »
Gigantyczne puzzle, unoszący się zapach pieczonych ciasteczek i smakowitych lukrów, własnoręczne zdobienie kartek świątecznych i... rzeźbienie jadalnych, wielkanocnych symboli. Takie i inne atrakcje czekają mieszkańców Lubina w nadchodzący weekend. Czytaj więcej »
Grupa Muszkieterów kontynuuje akcję społeczną „Place Zabaw Muszkieterowie". W kolejnych dwudziestu polskich miejscowościach powstaną w tym roku bezpieczne place zabaw dla dzieci. Pierwszy plac zabaw powstanie 7 maja w Głogowie - wiceliderze konkursu „Zagłosuj na swoje miasto". Czytaj więcej »
Czekolada przeterminowana o ponad 200 dni, gotowe ciasto ze sklepu z zakalcem, spleśniałe bakalie mogą zepsuć wielkanocne przygotowania niejednej pani domu. Wszystkim przygotowującym się do wielkanocnych zakupów UOKiK przypomina o tym jak wybierać produkty spożywcze. Czytaj więcej »
Majonez Kielecki to jedna z najbardziej znanych i jak się okazuje najcenniejszych marek w Polsce. W rankingu Rzeczpospolitej została ona wyceniona na 42,7 mln złotych, czyli o milion więcej niż w poprzednim roku. Czytaj więcej »
Nakładem inwestycyjnym około 60 milionów Euro, powstał pierwszy w Polsce projekt europejskiego dewelopera Liebrecht & wooD, łączący centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym. Morski Park Handlowy w Gdańsku otwarty zostanie 15 kwietnia br. Deweloper zapowiada zakończenie prac przy drugiej fazie inwestycji pod koniec 2012 roku. Czytaj więcej »
Wyniki badań zaprezentowane dzisiaj przez przedstawicieli Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie potwierdzają wyniki holenderskich badań z 2009 roku i dowodzą, że wybór produktów opatrzonych logo „Wiem, co wybieram" może mieć znaczny i pozytywny wpływ na zbilansowanie codziennej diety. Czytaj więcej »
Jestem przekonany, że efektywne kampanie outdoorowe są możliwe do realizacji właściwie dla każdej marki z branży FMCG. Najważniejsze jest, aby je odpowiednio zaplanować pod kątem: liczby nośników, miejsca ekspozycji i czasu danej akcji reklamowej. Korzystając z doradztwa profesjonalnej firmy outdoorowej, która nie tylko przedstawi propozycję tablic, ale także wesprze... Czytaj więcej »
Firma Virtu po raz kolejny została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem „Solidna Firma 2010". Nagroda została wręczona na uroczystej Gali Ogólnopolskiej IX edycji Programu Gospodarczo-Konsumenckiego Solidna Firma. Czytaj więcej »
Spółka FoodCare, właściciel marek Gellwe, Fitella, Tiger, Black, n-gine i 4MOVE przejęła markę Frugo od jej dotychczasowego właściciela, firmy Aflofarm, nabywając tym samym prawa do nazwy napoju, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury napoju. Czytaj więcej »
Wiosenne porządki - tak można nazwać działania WINIARY na polu segmentacji bulionów. W sklepach pojawi się nowy podział kostek na 3 linie produktów i odpowiadające im 3 poziomy cenowe: Domowa Kuchnia (2,37 zł za 60g i 4,49 zł za 120g), Kostka do Smaku (2,06 zł za 60g) oraz Warianty podstawowe (1,95 zł za 60g i 3,81 zł za 120g). Czytaj więcej »
Indykpol został uhonorowany medalem Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2010 - Wybór Konsumentów" w kategorii „Wędliny i produkty wędliniarskie". Czytaj więcej »
Wraz z końcem marca 2011 r. Galeria Przymorze wprowadziła do materiałów reklamowych zmodyfikowany logotyp. Stopniowo będzie następowała również wymiana logotypu na elewacji Centrum oraz wszelkich nośnikach stałych. Czytaj więcej »
Trzy Centra M1, zarządzane przez Metro Group Asset Management zostaną w najbliższym czasie rozbudowane. Jako pierwsze nową część odda do użytku M1 w Zabrzu, w ślad za nim powiększy się Centrum w Krakowie i Częstochowie. Czytaj więcej »
Nowym członkiem zarządu Kolportera S.A. został Mirosław Serwatka - będzie odpowiadał za finanse i relacje inwestorskie firmy. Decyzję w tej sprawie podjęła 7 kwietnia br. Rada Nadzorcza spółki. Rozszerzenie zarządu związane jest z planowanym na czwarty kwartał 2011 r. debiutem giełdowym Kolportera. Czytaj więcej »
Zakup nowego samochodu to doskonała okazja do świętowania. Dlatego każdy z klientów, który zdecyduje się na dowolny model samochodu Toyota z poznańskiego salonu Toyota Fietz otrzyma miły upominek od BS Bohemia Sekt Polska. To wynik współpracy, jaką obie firmy nawiązały w marcu br. Czytaj więcej »
SCA PR Polska Sp. z o.o. (Centrala Zakupowa Intermarché) została wybrana przez przedstawicieli producentów Siecią Detaliczną Roku „Retailer of the Year 2010". Intermarché otrzymało jednocześnie najwyższe wyróżnienie plebiscytu w kategorii supermarkety. Nagrody odebrał Daniel Prałat Dyrektor Generalny Intermarché w Polsce (na zdjęciu). Czytaj więcej »
6 kwietnia ogólnopolska sieć hurtowni spożywczych Bać-Pol Cash&Carry otworzyła kolejną halę sprzedażową. Inwestycja powstała przy ulicy Piłsudskiego 180 na terenie Giełdy Praskiej. Czytaj więcej »
W warszawskiej świetlicy „Klub Alternatywny dla Dzieci i Młodzieży", 8 kwietnia 2011 r. odbędą pierwsze „Dni kuchni francuskiej", w ramach realizowanego przez Carrefour programu dożywiania dzieci w świetlicach Caritas. Czytaj więcej »
Od 6 kwietnia mieszkańcy Krakowa mogą kupować swoje ulubione produkty z delikatesów Bomi również przez internet. Internetowy sklep a.pl, który właśnie rozpoczął współpracę ze sklepem Bomi przy ulicy Zakopiańskiej w Krakowie, proponuje swoim klientom szeroki wybór towarów oraz najwyższe standardy obsługi. Czytaj więcej »
18 Banków Żywności organizuje w dniach od 8 do 10 kwietnia „Wielkanocną Zbiórkę Żywności". 12 tys. wolontariuszy będzie zachęcać klientów sklepach do przekazania dodatkowych zakupów do koszy zbiórkowych. Olej, cukier, konserwy i inne produkty zbierane będą w 1500 sklepach w różnych... Czytaj więcej »
Sieć sklepów Chata Polska została uznana przez dostawców FMCG za najlepszą sieć handlową w kategorii Convenience i regionalne sieci handlowe. Czytaj więcej »
Od stycznia 2011 roku bytomianie mają nowe miejsce spotkań i dobrego smaku. Zielona Budka otworzyła swoją pierwszą franczyzową lodziarnię pod szyldem „Rodzinna Obsesja". Cukiernia usytuowana jest w Galerii Handlowej Agora w Bytomiu. W ofercie znajdują się nie tylko lody gałkowe Zielonej Budki, ale także oryginalne desery lodowe. Czytaj więcej »
Zarząd Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. - właściciela sieci Biedronka - zdecydował o kolejnej podwyżce wynagrodzenia dla pracowników sieci. Po podwyżce minimalna płaca w Biedronce wyniesie 1 800 zł brutto miesięcznie. Przypomnijmy, wraz z 1 stycznia 2011 roku minimalne obowiązkowe wynagrodzenie wzroslo z 1 317 do 1 386 zł brutto. Czytaj więcej »
Rok 2011 zarówno dla Spółki Wilbo S.A., jak i dla marki Neptun to czas przełomowy. Wszystko za sprawą trwającego od stycznia rebrandingu, efektem którego będzie pojawienie się Neptuna w nowych kategoriach produktowych. Ta strategiczna decyzja umocni pozycję Neptuna. Czytaj więcej »
W ramach wartego 40 milionów złotych programu inwestycyjnego, jaki grupa MOKATE realizowała w 2010 roku, unowocześniono między innymi park maszynowy w czeskich zakładach „Marila Balirny". Obok przetwórstwa kawy, rozwijana będzie również tam produkcja pieczywa cukierniczego. Czytaj więcej »
Kolporter jest postrzegany jako marka kojarząca się z siłą, dynamiką, witalnością - wynika z badania przeprowadzonego w styczniu i lutym 2011 r. przez TNS Pentor. Czytaj więcej »
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy...
Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i...
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
OSHEE od lat angażuje się w działania, które mają...
Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady ...
20 listopada o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów...
W dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia klienci sieci Lidl...
Najlepsze promocje oraz Najlepsza oferta w ramach produktów...
24 listopada obchodzimy Dzień Buraka...
Prawdziwa proteinowa moc...
Wawel zaprasza do odkrywania zimowej kolekcji słodyczy...
Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku...
Czy znacie już suszone owoce HELIO?...
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów...
Tańsze zakupy przedświąteczne...
Akcja marki Lech: Łap chwile, nie nadgodziny...
Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z...
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br...